Nu ska jag bli fräsch igen!

Dem senaste veckorna känner jag att jag verkligen inte har pallat med något som heter utseende. Känns nästan som om det inte har haft någon betydelse. Struntade i vad jag har haft på mig och knappt använt något smink, väldigt skönt måste jag säga men nu får det banne mig vara nog! Jag menar inte att man måste ha smink för att vara snygg (i alla fall inte om man e naturligt snygg) men jag vill ju gärna se lite fräsch ut. Så nu e det skärpning med mitt utseende. På med fina kläder, lagom mycket smink och att jag gör något vettigt med mitt hår så det ser i alla fall okej ut. Okej räcker mer än väl. Och det är endast för min egen skull, inte för någon annan. Man ska trivas med sig själv och gör man inte det så ändrar man något för sig själv. Ändra aldrig på dig för någon annan skull, det gjorde jag en gång och det gör jag aldrig om.


Häromdagen tänkte jag på hur mycket det beror på hur man har sin hållning. Det är mer än halva saken med att bära upp kläder. Har man rätt hållning kan man få vilket plagg som helst att se supersnyggt ut. Men har man en kass hållning blir det precis åt andra hållet och ibland kan man se ut som en tant med huvudet nere och ryggen lutad framåt. Så, sträck på dig och på med ett leende!



Tyra Banks om någon vet hur man ska bära upp kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback