Semester, Sommaren 2009

Återigen kommer mina tankar in på semestern. Det är ju helt klart att jag måste ta ledigt Falsterbo veckan, något annat finns ju inte! Sen tänkte jag ta ledigt veckan därefter också, om det nu kan ordnas. Men sen har vi det där med om jag och några kompisar skulle ta en sista minuten till Rhodos eller något annat ställe. Har tänkt på det ett tag nu och det lutar faktiskt åt att jag stannar hemma från det. Jag vet inte men jag åkte aldrig särskilt mycket utomlands när jag var liten och det gör nog att jag inte uppskattar det på samma sätt. Jag värderar inte att åka utomlands så högt, jag kan lika gärna vara i Sverige och ha lika kul här. Visst, man blir inte lika brun, men egentligen är de bara svettigt och ansträngande att sola. Visst, man kan festa loss men det kan man göra i Sverige med. Det behöver jag inte åka jorden runt för att göra. Men å andra sidan var Rhodos den bästa resan i mitt liv.. Nä, det blir nog en hemmasemester i år.



Rhodos 08

Kommentarer
Postat av: Hanna

RHODOS =DDD<33

2009-02-17 @ 20:31:46
Postat av: Sarah

Du, Jag = Tält i Falsterbo!

2009-02-17 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback