SKÅNSKAN IDAG!

Då var man med på en bild också ja. Ja, den kunde varit värre så jag ska inte klaga! Följande text stod där:

Sarah Nielsen och Louise Dalerhult, instruktörer på Staffanstorps Ridsportförening, har tilldelats 2008 års ungdomsledarpris. Priset delas ut av kommunen. Duon får 5 000 kronor vardera.
- Jätteroligt att vi har fått det, säger Sarah Nielsen, när hon på tisdagen får beskedet av Skånskan.

Louise Dalerhult, som varit ridinstruktör på klubben i ett och ett halvt år, är förstås också nöjd.
- Det är kul att man får uppmuntran för det man gör, säger hon.
I nomineringen till kultur- och fritidsnämnden stod det att Louise och Sarah "med stort hjärta och engagemang har inspirerat, sporrat och stöttat elever på Staffanstorps Ridsportförening".
Pengarna ska duon använda till att fortbilda sig. Tränarkurs eller ridledarkurs, berättar de.


Du och jag Sarah, föralltid. Tillsammans klarar vi allt!
Simply the best- Tina Turner- Vinnarlåten- Globen- Lollo och Sarah- 20??. En vacker dag Sarah, en vackerdag ska vi visa dem att allting är möjligt. Bara man vill det tillräckligt.


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis =)

Postat av: Michi

En dag lollo! kommer vi stå där och ta emot världen största första pris. Du och jag. till vår låt! Vi är så fett mycket bäst :D

2009-02-13 @ 17:55:53
Postat av: Hanna

stort grattis igen=DD<3333

2009-02-13 @ 21:07:32
Postat av: Ullis

HEJA SARAH & LOLLO!! jag vill se er i globen :D TILLSAMMANS! ;D<3

2009-02-13 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback