Snart så!

Eftersom jag snart har uppkörning övningskör jag som en gnu just nu. Nu när vi har ny bil så kör jag gärna;) Värre e det med teorin..den måste pluggas in..men jag orkar bara inte öppna boken och läsa den där tråkiga texten som står där. Men ja, man har ju inte mycekt till val, för klara det, det ska jag! Tycker faktiskt jag kör ganska bra nu, förutom lite insidenser här och var.. Som igår höll jag på att köra mot rött, helt medvetet, trodde jag fick det. Men så var det tydligen inte! Hehe.. Sen kollar vi på bil till mig, ja det kom som en chok för mig också men så e det. Dem två viktigaste kraven är att den inte är grön eller gul och att den kan dra släp, vilket är ett måste för att jag ens ska kasta en blick på bilen. Pappas kommentar till att den måste kunna dra släp var "Men enligt min åsikt så ska man ha haft körkort i minst två, tre år innan man kan köra släp och då kan vi byta bil" Käre fader när har jag någonsin brytt mig om din åsikt? Nä, precis aldrig och det kommer inte bli någon ändring på det nu heller. Någon vecka efter jag tar mitt välbehövda körkort ska jag köra transport och så e det bara.



Helst en sådan här..drömma kan man ju.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä, kör inte transport så tidigt, börja med ett vanligt lite mindre släp och träna med först är mitt råd till dig, det är inte så lätt som det ser ut, tro mig, jag var likadan innan :)

2009-02-08 @ 23:07:40
Postat av: Lollo

Jag ska köra transport så tidigt jag kan, så e det bara. Men givetvis tränar jag ju utan häst först!

2009-02-09 @ 09:28:14
Postat av: Hanna

då blir det många roliga tävlingar som man kan följa med på =DD

länktar till sommaren när det är tävlingar mycke och när man går i line tillsammans med dig=DD<3<3

2009-02-09 @ 17:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback