En vacker dag så stod han där

Igår pratade jag med en av mina små vänner om kärleken. Ärlig som jag var så sa jag: Ja, kärleken är aldrig lätt och det blir inte lättare med åren. Jag kände att jag verkligen hade min positiva anda uppe där ja. Hon kan inte ha känt så mycket hopp då hon är 14 år och har hela livet framför sig med killar hit och dit. Så pratade jag med min kloka vän Sarah och då sa hon: Ja, kärleken kan vara jobbig men när allting funkar kan den vara helt underbar och det gäller vad som helst, vänner, familj, hästar eller killar.

Var detta inte det klokaste ni har hört? Det är så sant som det är sagt. Kärlek handlar om så mycket mer än bara kärleken mellan en man och en kvinna (eller i dagens samhälle behöver det ju inte ens vara en av varje kön) utan så mycket mer. Kärleken till mina vänner och hästar är underbar och förhoppningsvis är kärleken till den kille jag vill ge mitt hjärta till också underbar. Någon gång måste ju jag också hitta rätt. Efter alla svin och idioter hade jag nästan gett upp hoppet men så en dag stod han där, min kärlek.


Jag har ett övertalningsprojekt som jag ska sätta igång nu. Det måste gå. Jag reducerar folket till hälften när jag lägger upp det fint. Det kommer bli stillsamt.. NOT! Men i min faders öron så blir det så

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan för kärleken, tyvärr finns den och vi behöver den. Lyllos dig som har hittat din prins=D

2009-02-03 @ 17:26:25
Postat av: Hanna

prinsessan har hittat sin prins=DD<3

2009-02-06 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback