Utkast: Ikäll ska ...

Ikäll ska jag på 20-års middag hos Vendela och det ska bli riktigt kul. Dock har jag inte köpt någon present än men det fixar jag sen, lika planerad som vanligt när det gäller presenter ja. Sen är det nation, men inte för mig. En annan har träning och jobb imorgon och känner att det fick gå före denna gången. Men en positiv sak med detta är ju att då dricker jag ingen sprit ikväll och istället för spriten kan jag smocka i mig en Marabou chokladkaka, tänkte jag! Jag menar det är ju säkert mindre kalorier i den sammanlagt ändå. OM man nu skulle räkna kalorier.

Efter att ha gjort en lång utläggning om varför jag hatar alla hjärtans dag så kände jag att bara för jag hatar det så behöver ju inte alla andra göra det så jag gick med på att gå på restaurang. Behöver ju ändå öva mig för min restaurang skräck liksom. Får väl köpa några rosor och ett kort, men där får det banne mig räcka! Fattar inte varför man ska ha en speciell dag då alla ska vara så puttinuttiga mot varandra. Känns ju mer som att man bara är det då för att man typ måste. Tycker det är mycket bättre om man e sådär spontant gullig. Men jag antar att lite värme och omtanke i vardagen skadar väl inte! Positiva tankar var det.







PS. Hej Kicki!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback