Stirrigt

Något som verkligen är jättejobbigt är att jag vet att jag ska sluta på vårdcentralen den sista augusti, jag vet om det och det är så det kommer bli. Men vad händer efter det då? Vad ska jag göra då? Funderar på att ta några extra veckor i början av september på Bauhaus så man kan få in lite pengar där iallafall. Men tänk om jag kommer på vad jag vill plugga och får sånt sug helt plötsligt till hösten, då kan jag ju inte jobba då. Fortsätter det att gå bra med hästarna i sommar så kan jag ju endå inte plugga, för då räcker pengarna verkligen inte till. Det är svårt det där, när man vet att det kommer få ett slut och det är inget man kan göra något åt. Men återigen till utbildningen, tänk om jag inte kommer in i Lund då, eller vill jag ens gå i Lund? Varför är det egentligen ett måste? Eller är det ens ett måste? Aaah, jag blir galen av att tänka så mycket. Jag vet ju inte ens om jag kommer på vad jag vill bli.

Något som också är extra stirrigt är att man måste lämna in sin semester ansökan senast vecka 9! Jaha? Hur ska man kunna planera nu i februari hur man ska spendera sin sommar och när man ska vara ledig? Nog att jag tycker om att planera en månad framåt men ett halvår framåt, känns en aning överdrivet och vem vet vad som häder då liksom? Ja, paniken är på hög nivå idag.



Jag vill ha sommar nuuuuu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha de där är så typiskt dig;)

2009-02-16 @ 19:17:58
Postat av: Carro

Haha de där är så typsikt dig;)

2009-02-16 @ 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback