Grattis Emili!

Så, nu har mer en halva dagen gått så nu har jag hunnit lugna ner mig en aning efter mitt utbrott i morse. Men fortfarande har det kommit upp saker som gör att det inte blir som jag har tänkt och jag hatar det. Borde lära mig att det aldrig blir som man har tänk sig, men ändå! Idag fyller en av mina bästa vänner Emili år, 20! Systemet nästa? I alla fall så är hon den vän som jag har haft längst. Jag kommer fortfarande ihåg den dagen då hon flyttade in i huset bredvid mig och jag såg henne hjula på kullen och blev en aning avundsjuk! Hon lärde mig att hjula och sen den dagen har vi varit vänner. Tänk så lätt det var att skaffa kompisar när man var liten. Då bara lekte man och hade kul, nu måste man ju prata;) Tänk att ha känt en vän i 15 år, det är lång tid det. En tid med berg-och-dalbanor upp och ner för oss båda men vi har alltid funnits där för varandra och det kommer vi alltid att göra. Vänner för Alltid. Hoppas du får en underbar dag min vän!

 

 


JAG!

 


EMILI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback