Vad ska man ha på sig?!

Varja dag jag stiger upp och tittar i min garderob och undrar vad jag ska ha på mig och jag blir lika frustrerad varje gång. Jag har ju knappt något att ta på mig! Så jag var i stan idag en liten sväng men jag vet seriöst inte var jag ska hitta några kläder. Det finns ju ingenting jag vill ha. Nog att jag är kräsen men affärernas utbud är sämst. Antingen e det jättestora tröjor så man ser ut att va sådär fem gånger större än vad man är. Sen kommer pastellfärgerna vara vårens färger, palla jag vill ha normala färger! Sen känns allt så konstigt att ha på sig och det ser konstigt ut. Nä inte min smak. Jag fattar inte var folk köper sina kläder nuförtiden. Tänker jag på de affärerna som är vanligast så hittar jag alltid något fel i deras sortiment. T.ex. Gina- alla har kläderna därifrån, kör bara på pasteller, kläderna krymper efter en gång i tvätten. MQ- allt känns så strikt, det är ganska dyrt ibland och ändå sitter kläderna oftast inte sådär perfekt. HM- Skulle jag aldrig få för mig att handla på, efter engångs användning går kläderna sönder. Blir alltid lika besviken, exempel min nyårsklänning, sönder. Zara är väl den affär som jag nog skulle kunna tänka mig att handla i. Ja, då får man väl göra en utflykt till Malmö, någon gång när jag kan klämma in det ja. Nä jag får ha mina gamla kläder ett tag till. Tragisk men sant.



Emm..jaha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback