Alla kvällsmåsten

Ofta när man ska gå och lägga sig är man så där sjukt trött och egentligen vill man bara gå lägga sig rakt upp och ner helst utan att klä av sig kläderna också. Men det kan man ju självklart inte. Först måste man byta om, sen måste man duscha, sen måste man borsta tänderna och sen måste man ta bort sminket. Varför jag skriver måste är för att det är just fyra måsten. Jag måste byta om och duscha, om jag inte vill att hela min säng ska lukta häst och ligga i spån. Jag måste borsta tänderna för att inte få hål i dem och jag måste ta av mig sminket om jag inte vill förstöra min hy och mina ögonfransar. Men det är klart det är ett val, hade jag velat lukta häst och svett i ett så hade jag inte behövt duscha. Hade jag velat få hål i tänderna så hade jag inte behövt borsta tänderna och hade jag velat ha ful hy och inga ögonfransar då hade jag ju faktiskt kunnat strunta i att ta bort sminket. Tänkte för en sekund över väga alla måsten..men jag ångrade mig snabbt då jag insåg att dem är verkliga måsten.




HAHAHA klockren!

Kommentarer
Postat av: jullan

att duscha är överskattat, bara skabb som gör det ofta. själv är jag cool och duschar så sällan som möjligt. och då är det extra skönt att använa tops i öronen....men då måste dom vara riktigt blöta för att kunna få den absoluta njutningen i att använda tops i öronen. så är det bara, det vet du Louise Dalerhult

2009-01-20 @ 18:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback