Blockera tankarna

Det där med att leva i nuet..Kan någon, vem som helst, bara banka in det i mitt huvud? Tack. Jag hör mig själv säga det men i mitt huvud finns det hundra tankar som oroar sig för framtiden och inte vill vara lugna. Jag vet att jag är en person som ibland tänker alldeles för mycket och oroar mig alldeles för mycket i onödan. Alla har vi våra brister men detta är något som är sjukt jobbigt. Fast jag inte vill tänka så, så gör jag det ändå. Försöker blockera tankarna, men tankar är svårare att blockera än känslor. Försöker att tänka klart när allt blir suddigt, men det är lättare att se det luddigt än klart. Så om någon bara kunde hoppa in i min hjärna för ett tag och sudda ut dem oroande tankarna så vore jag glad. Vore snällt om någon kunde fixa det. 




Jag saknar min ängel<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

prinsessan<3

2009-01-30 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback