Dramatiskt

Var med om en upplevelse precis, en hemsk sådan. När hjärtat börjar bulta så högt att man tror att hela världen hör det, hjärnan snurrar av olika senarion som kan inträffa, rädslan tar överhand, pulsen ökar, andningen ökar. Det är helt mörkt runt omkring mig och jag vet att ingen kommer varken höra eller se mig. Mamma kom och hämtade mig, det hände ingenting.

Imorn blir det en stirrig dag, jag kan prata med omvärlden mellan klockan 11 och 12 men före det och efter så är det fullspäckat! Har två hästar att träna, ska köpa ett blixtlås till min klänning, ska sy i det och göra mig iordning, jo tro mig det kommer ta precis heeela dagen!=) Ska snart sticka till Carro och ha lite myspys. Tyvärr är hon beroende av Lets dance..mn jag får väl offra mig. Så ska hon minsann få lida med mitt sjungande på Singstar sen! WEIIII! Haha



IMORGON KOMMER DET ATT GÅ VILT TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback