En fullspäckad dag

Igår så av en händelse mötte jag en vän som jag inte har träffat på hur länge som helst och pratade med en annan vän på msn och detta fick mig att inse hur mycket jag har saknat dem båda. Så nu har jag bestämmt mig för att ta upp kontakten med några av mina vänner som jag inte har pratat så mycket med på länge. Men det krävs också att båda ger lika mycket, lite som en förhållande sak men som vänner. Men det ska bli kul, jag ser fram emot att fika med mina änglar. Vänner för alltid, right?
I hope so.

Snacka om att jag har vari sjukt effektiv idag. Ni vet sånt där som man egentligen måste göra och som är viktigt men som man aldrig gör ändå för det är alltid något som kommer imellan eller så prioriterar man annat trots att dem sakerna egentligen borde priotiteras högst. Ja, sådanna saker gjorde jag idag. Började med att åka till Lund för att lämna in min fett försenade bok, förseningsavgiften är 10 kronor per dag och jag vill inte tänka på hur många dagar sen den är. Lämnade in den genom inkastet oh sen kutade jag. Dem skickar väl en fett räkning sen antar jag. Efter det åkte jag till banken och lämnade ett papper som gör att jag kan få min lön, ett rätt viktigt papper som absolut inte kunde vänta längre med andra ord. Sen så cyklade jag till fotoaffären för att hämta mina bilder som vi ska skicka in till försäkringskassan så jag kan få pengar för min skada. Sist men inte minst så hårdtränade jag för Emilie och typ dog. Shit vad jobbigt, men tillslut gick det bra och galoppen kändes riktigt bra, weeiii. Men det var inte tal om att åka häst, nejnej hon hade ögonen på mig hela tiden. Men min magmuskler börjar komma fram nu så någon nytta gör det ;)



Thats me.

Kommentarer
Postat av: Emelie...

Hahaha jag hoppas att du lever idag ;) Inte lätt när man börjar hitta knapparna, då kan vi ju inte ligga på latsidan. Ha en fin helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback