Förfester

Ja, helt seriöst så tror jag att jag gillar förfester mycket bättre än själva fester och att gå ut. Ja, kanske man borde satsa på bara förfester och sen gå hem och lägga sig. Fast nä fy sjutton vad jag skulle må dåligt på morgonen om jag inte fick göra av med spriten i kroppen. Men iaf detta fick mig att tänka på en av dem bästa förfesterna jag har varit på.
Var? In Jullans basement.
När? Någon gång för länge sen.
Vem? Jag, Jullan, Camilla, Emili, Tobbe, Chris och Diar.
Fy sjutton vad det var roligt! Den roligaste kommentaren var:

Jag: STOP allesammans!! Mitt ena örhänge är borta!!
Alla: Åh nej..letade som galningar..
En liten stund senare
säger Chris: I have found it!
Vi andra: WHERE?!
Chris: Between your boops.

Hahaha där hängde den fint;) Ja, man förstår nog själva fyllan på det=P
Men hur blev det då på festen vi skulle till? Nä det tar vi inte upp för det blev mest up. Det är det jag säger Förfest is the shit!=D


Ibland får man riktigt bra idéer för sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback