Förverkliga dina drömmar

Alla vill vi uppnå våra drömmar och mål, alla har vi någon storts strävan att uppnå dem i livet på ett eller annat sätt. Får man chansen att uppleva sin dröm så för mig är det en självklarhet att då tar man chansen. Om det är något man har lärt sig så är det att chansen att få uppfylla drömmar inte kommer rullande på band. Men bara för att man får chansen att kanske förverkliga sin dröm så betyder det inte att vägen dit är lätt men får man så mycket som en liten chans på rätt väg så hade jag tagit den. Världen är full av möjligheter men när det kommer tills ens drömmar så är det dem små sakerna som kan vara avgörande. Hur man tar sig till drömmen har inte så stor betydelse, huvudsaken är att man tar sig dit. Det jag vill säga är att sluta aldrig att drömma, en vacker dag blir din dröm verklighet. Jag är övertygad om att mina ska bli verklighet. Det svåra är att våga chansa, våga släppa taget om det som alltid har varit en trygghet. Våga ta chansen att drömmen blir sann men med chansen så tar man även risken att det kanske inte alls blir som man har tänkt sig. Men provar man inte får man heller inte veta hur det hade blivit. Våga ta chansen, våga förverkliga dina drömmar.


Kommentarer
Postat av: camilla

If you never try, you never know ;)

Postat av: Lollo

Så sant som det är sagt!

2009-01-27 @ 15:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback