Glasögon?

Dem senaste dagarna har jag haft så sjuk huvudvärk. Konstigt. Funderar på varför det kan vara så och det ända jag kan komma på att jag har gjort annorlunda är att jag sitter framför datan 8 timmar varje dag på jobbet. Sämre syn? Jag hade ju glasögon när jag var liten men det växte bort. Jag kan inte ha glasögon, det funkar inte och ännu mindre kan jag ha linser. Tycker det är så fruktansvärt äckligt att hålla på med ögon att jag får rysningar bara av att tänka på det. Kolla, nu gjorde jag det igen, jag gick händelserna i förväg. Suck på mig själv. Jag ska börja med att dricka mycket vatten, det kanske hjälper. Det är i alla fall värt ett försök.


Om det skulle bli nödvändigt så ser man iaf smart ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback