Gottfolk

Jag och Jullan har seriöst börjat överväga att flytta till Usa:s västkust då vi absolut inte klarar av Sveriges klimat någe mera. Men så idag när jag började träna så stod temperaturmätaren på 2,3 + grader! WHAT?! Har Sverige äntligen fått lite plusgrader i detta land? Helt sjukt. Så nu tänker jag stanna i Sverige. Scrue Usa, Sverige har fått plusgrader! Eftersom det var så varmt idag kunde jag träna i endast en t-shirt och en tunn långärmad och jag svettades ändå, varsegod för informationen. Men liksom vad ska jag göra i sommar då? När det är typ 20 grader? Det kommer bli alldeles för varmt med ett linne. Detta är ett problem jag måste tänka på. Kanske rida i endast sportbh? Givetis om ingen annan är där. Det är ett förslag iaf, plus att man får bra bränna. Ja, jag ska nog överväga det faktiskt.

Kommentarer
Postat av: jullan

här ska inte screwas usa på något sätt och vis din fjant! JAG fryser förtfarande här, idag var det svinkallt! jag kan inte hjälpa att jag inte lider av lök-syndromet och svettas när dte är 2 grader! så det så! vi ska visst flytta till usa, efter att vi åkt och lökat sönder på rhodos eller vart vi nu ska i sommar ;) hihi

2009-01-22 @ 20:50:05
Postat av: Ida Ståhl

Nä, asså Lollo, varmt. Vad är det för fel på dig! Det är ju askallt, 2 grader är ju ingeting! jag h¨åller på Jullan och hänkar till USA :) haha!

2009-01-23 @ 14:32:46
Postat av: Sarah

Inget USA här inte Mucho! Du ska stanna här! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback