K som i Kärlek


Kommentarer
Postat av: Minnali

Och snart är det alla hjärtans (enda högtiden som jag inte tycker är onödig). Kika gärna in :) kram

Postat av: Cattis

Älskar du också alla hjärtans dag! ;) Då är vi 2!

2009-01-27 @ 23:52:54
URL: http://theworldbychu.blogg.se/
Postat av: Lollo

Nu har det nog blivit något missförstånd, jag hatar alla högtider och en av dem som jag tycker minst om är alla hjärtans dag! Tyckte mer att hjärtana representerade Kärlek och inte en högtid som jag anser vara högst onödig. Jag menar varför ska alla vara så omtänksamma på en dag? Nej, jag tycker det är mycket mer värt att man får någon omtanke på vilken dag som helst så där spontant och inte på alla hjärtansdag då allting är sådär lagom påtvingat. För mig kan vi gärna avskaffa allahjärtansdag.

2009-01-28 @ 09:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback