Kass uppdatering

Jepp, idag gjorde jag det. Jag gick till jobbet med fett hår. Idag var jag en av dem där man tänker "Men hallå hur kan man ens gå utanför dörren sådär det e bara så skabbigt" om. Men om man får välja mellan att ligga kvar och mysa i sängen en stund extra och att bli fräsh, vad väljer man? Idag valde jag att vara skabbig men mysig. Samtidigt försöker jag att få mitt hår på avvänjning av att duscha så mycket, då det sliter på håret. Så det var ändå bra att inte duscha.

Så nu e jag ny på jobbet igen men det är trevligt. Folk är snälla, givetvis med undantag. Hon jag tänker på sa själv idag att hon var en kärrng så jag kunde ju inget annat göra än att hålla med. Hon blev en aning paff. Men jaja hon får skylla sig själv. Under dem första dagarna så kollade folk konstigt på min mat..Det e såhär att det e väldigt månag som jobbar på vårdcentralen som är i medelåldern och försöker gå ner i vikt genom att äta taini waini portioner. Så gemfört med dem så äter jag typ som en...hmm häst? Men nu när jag e en i "gänget" så mobbar dem min mat! Hur kan du äta sådär mycket? Du har tur att det inte syns? Vad gör du för något så du kan äta sådär mycket? Ja, var lycklig medan du kan. Och blabla. Jaja då e jag väl det då. Dagens lunch bestod av tre Billys pan pizza och marabou mjölkchoklad. Måste fetta ordentligt innan nästa vecka då jag ska börja med nyttig mat!



Ibland e man sådär lagom coool.


Kommentarer
Postat av: Ida Ståhl

Lollo, du äter som en häst vem man än jämnför med ;)

2009-01-16 @ 19:15:06
Postat av: Lollo

Hahaha jag håller med fullständigt;) Folk är så klena när det gäller matätning.

2009-01-16 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback