Lönt

LÖNT LIKSOM?!



På lörre e det ferre! Wiihuu=D Ska bli fett nice. Och denna gången ska jag ha just sådan musik JAG lyssnar på, dricka det JAG vill och dansa precis hur JAG vill. Blir bäst så! Var på Mejeritet för tre veckor sen och om man säger så..iiinte riktigt Lollos stil kanske=P men provar man inte får man inte veta så nu har jag gjort det med och nu vet jag att det är definitivt inte min stil. Innan vi gick dit frågade mina vänner mig endå lite diskret..Emm..Lollo..vet du egentligen vad det är för folk och musik som spelar där? HAHA jaja, biljetten var köpt och jag klarade kvällen så. MEN på lördag e det SLAGT som gäller. Ni får säga och tycka precis vad ni vill om slagt men jag tycker det är bäst! Så det så!

Kommentarer
Postat av: Camilla

lite coldplay på lördag måste vi faktiskt ha? HAHAHAH

Postat av: Muchi

Camilla vi ska ha Markolioo! :D

2009-01-06 @ 23:09:43
URL: http://justmuchi.blogg.se/
Postat av: Lollo

Coldplay?! Då skjuter jag mig själv... Markolioo, då kan vi börja snacka:D

2009-01-07 @ 00:05:06
Postat av: Anonym

HAHAHA! Vi kompromissar lite okej man? Låter bra, SÄÄRVI! HAAJ

2009-01-08 @ 18:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback