Olika betydelser

När jag har hittat en låt jag verkligen gillar så spelar jag totalt sönder den tills jag hittar någon ny och just nu spelas det Nickelback-Today was your last day, klicka på föregående inlägg och hör låten! Superbra. Sen tänkte jag vidare på att tänk egentligen vad olika låtar betyder för varje en av oss. Jag kopplar vissa tankar och känslor till vissa låtar och det antar jag att andra också gör men kanske helt olika. "Today was your last day" handlar för mig om att våga gå vidare och ta dem chanser man får. Tar man inte vissa chanser man får så kommer man ångra sig, det är jag helt säker på. Men samtidigt så tar man chanser det betyder att ta risker och det är väl det som är det svåra. Att jag är rädd, rädd för att inte räcka till.

Beställde en klänning från asos, den nedan. Skitsnygg! Men det som är så jobbigt att med att beställa och inte prova på plats är att man vet ju aldrig vilken storlek man ska ha. Jaja jag chansade på en sen får vi väl se om det blir att jag får fetta för att få plats i den eller snabb banta. Det löser sig:) Men på ska den!





Kommentarer
Postat av: Camilla

du kommer ju bli en redig heting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback