One tree hill

Efter en dag på Bauhaus är jag mer eller mindre död och jag kan inte fatta att jag skrev på en kontrakt för ett år framåt varannan helg. Vad tänkte jag på egentligen?! Iaf för att göra något riktigt bra av denna kvällen medan jag inväntar ännu en dag på Bauhaus så tänkte jag sätta mig i soffan med en stor fet Marabou mjäklchoklad och min One tree hill box. Låter som en perfekt myslördaghemmakväll för mig :)

Två helt skilda konverationer.

Hanna: du är skit snygg på de fotot som julia smyg tog på polhems bal
Lollo: haha naaaw tack så mycket hanna!!
Hanna: du ser ut som en prinsessa
Lollo: naaaw tack sötnos!


Lollo: du och jag har problem!
Camilla:
JA JA feta, men det är ball

Haha den ena ängeln tycker man är en prinsessa och den andra tycker man e störd! Yeeah


BÄSTA SERIEN EVER!<3



 

Kommentarer
Postat av: hanna

asså lollo vi måste prata på msn, inget farligt jag lovar<3

2009-01-06 @ 00:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback