Så sant

Ni vet när munnen ibland tänker för hjärnan, när man säger något och i samma stund man har sagt det så ångrar man det? Ja, så hände mig häromdagen vilket resulterade till att jag fick jobba på Bauhaus idag.. Men det gick faktiskt bra idag och timmarna flög iväg. Sen var det träning med Umka i blåsväder..tänkte att okej det är iallafall plusgrader idag så jag slår iallafall inte halvt ihjäl mig om jag flyger av. Hon brukar vara helt galen när det blåser, men inte idag! Hon var snäll som ett lamm, åh min duktiga polle. Kommer hem, lackar för maten inte e klar men ser att mtt asos paket har kommit!! WEIIII!! Svettig och äcklig som jag var så var jag ju bara tvungen att prova den. Den passar skitbra, men tro inte att allt e fröjd och lycka för det, nej nej sen fick jag inte av den! Tillslut fick vi slita upp dragkedjan så den pajades..moget. Jaja det fixar jag! Om 8 timmar får jag äntligen prata med Jullan igen, super! Då steg mobilränkingen igen då. Den va i lågkonjuktur under två veckor, men nu lär den stiga fort som fän.




Jag antar att det hade blivit för bra om det hade varit sant, därför var det inte sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback