Suck

När man sitter på en parkbänk klockan 1 en lördagskväll och gråter, då vet man att något har gått fel. I detta fall så blev allt misslyckat.

Började på mitt nya jobb i fredags och det var väl helt okej. Mycket att ta in bara, särskilt med datorprogrammen. Jag menar bara den saken att man måste flytta sig överallt med tab och inte kan använda musen till det, jaha liksom? Vad e det för gamalt sätt? Sen fick jag reda på att det programmet är något av det nyaste så jag antar att då ska det väl vara så då. Personalen verkade väldigt trevliga så det blir nog bra får vi hoppas på! Jag börjar på riktigt om en vecka så då tänkte jag även börja mitt nyttiga liv, vilket innebär att äta en lunch och sluta med allt godis, allt och allt..choklad! Kommer bli svårt men ger jag mig in på något så ger jag mig sjutton på att jag ska klara det också.


Kommentarer
Postat av: hanna

du kan prata med mig om det är ngåt min lilla prinsessa<333

2009-01-14 @ 16:37:56
Postat av: Ida Ståhl

Man ska inte ta bort livets härligheter ;)

2009-01-14 @ 18:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback