Svävar på moln

Jaa, jag svavär på moln med ett leende på läpparna som går upp till öronen! Idag hopptränade jag Umka och det gick superbra. Äntligen är vi på gång igen! En liten finjustering i ryggen och tänderna fixade så ska det bli kanonbra! Ägaren berömde mig så sjukt mycket så jag blev helt rörd. Har nog aldrig fått så mycket beröm någonsin. Umkas pappa är BMC Kigali och han vann stora tävlingar som unghäst i hoppning och 10 år senare är han med i världscupen i dressyr. Coolt va? Jag satsar också på det. Först hoppning och sen när jag börhjar komma till åren så blir jag nog för feg för hoppning och satsar på dressyr.


En vacker dag är vi också såhär bra!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så stolt över dig gumman!! Muchi Muchi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback