Trevligt

Nytt år, nya möjligheter var det någon som sa och det tyckte jag lät ganska bra! För att sammanfatta nyår med ett ord så väljer jag ordet: trevligt. För det var det verkligen. Var på middag i Lödde med lite folk och tro det eller ej så tyckte jag om både förrätten, huvudrätten och efterrätten! Sjukt egentligen, brukar inte ens tycka om hälften men det var lyckat. Sen efter tolvslaget så blev det nog lite för mycket för "någon" inga namn men det var inte jag iaf! Wiihuu! ;) Jullan hade varit stolt över mig =P

Med det nya året kommer ju även också nya händelser och en av dem stora förändringarna är att jag nu med har sagt upp mig som ridinstruktör och ska börja jobba som receptionist på en vårdcentral. Kommer sakna mina barn och mina småkompisar och allt som hör där till, förutom att stå och frysa ihjäl varenda gång nu på vintern, men det är såhär det får bli. Tänkte börja ha privatlektioner istället för dem som vill och det ska också bli kul! Och en händelse till..fast det är inofficell än så länge så det får du inte veta. Tihi.

5 veckor kvar sen är det tävlingsstart igen för 10 månader framåt, wiihuu! JAG LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Om du skriver A måste du fasen skriva B också... Louise! HAHAHAH

Postat av: Lollo

Haha nädå(A)

2009-01-02 @ 19:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback