Bauhaus avklarat för denna helgen

Igår använde jag mig av Internet explore och upptäckte att bloggen ser ju inte alls likadan ut som i Mozilla firefox. Hmm, jag säger bara använd Mozilla annars ser ju allt helt konstigt ut. Dock en aning nördigt att jag sa något om att använda något internetprogramm när jag i själva verket inte har en aning om varför vi har Mozilla och inte något annat. Men jaja.

Framför mig har jag nu en fullspäckad vecka men jobb och träningar. Det ska bli skönt att komma in i en rutin igen. Dock är det ganska mycket som jag har att göra nu så kalender är mitt bästa redskap. Skulle den försvinna kan jag lova att jag själv skulle irra bort mig själv. Planering, det är det som är nyckelordet till stor del i mitt liv. Visst det är skönt att vara spontan då och då men jag tycker ändå om att vara planerad, allt går så mycket smidigare och effektivare då. Det är så jag trivs.


Åh vad jag längtar efter att tävlingssäsongen, 3 veckor kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback