-12-21 är inte -23.

Shit! Ibland blir jag förvånad över mig själv måste jag säga. Som idag, min lunch. Håll i er nu. Min lunch bestod av två skivor grovt bröd (ja, jag menar allvar!) och en filröra med banan, melon och vindruvor i och till detta två glas vatten. Åh hjälp! Detta var nästan för nyttigt för mig. Måste kompensera upp detta med något. Typ...kakor! =9 hihi. Nä, men helt seriöst så kändes det faktiskt gott. Mitt motto har för det mesta alltid varit "Om det är gott så äter man det oavsett men kalorierna är det dubbla än vad man behöver" Men det skadar ju inte något nyttigt när det är gott! Trodde inte att det fanns men idag bevisade det sig att det fanns! Typ kors i taket. Låter som om jag aldrig har ätit något nyttigt. Men eftersom det inte riktigt e min grej att äta nyttigt så e det faktiskt stort för mig. Så det så!


Ha en travlig helg allesammans för det ska jag minsann ha!


Mina hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback