Det är vått och torrt.

Min frukost bestod av två korv med bröd och kladdkaka, mums! Hehe. Har haft täckesträning med Alpha och ridit ut en tur med Flisa. Sen åkte jag till My one, häst hund och kattaffär, och tittade runt. Dem hade mycket bra saker kan jag tala om! Plus att det ligger så nära. Den affären kommer jag besöka fler gånger kan jag med säkerhet säga. Så snart som på måndag då jag ska köpa ett par ridbyxor jag hittade där, dem passade perfekt! Idag inhandlade jag schabrak, benskydd och toffsar. Fint ska det va! Men det konstiga är att jag kan inte hitta ett helt vanligt svart träns i någon hästaffär. Nej, antingen är det brunt eller svart med vitt i eller svart med massa pärlot hit och dit. Ska det vara så svårt att hitta ett helt enkelt vanligt svart träns?! Ja, tydligen. Kom gärna med förslag om ni vet var jag kan hitta ett endast SVART träns.

Just nu sitter jag och lockar mitt löshår, hahaha, jepp jag har en fåfängd sida och en slaffsig sida. Dagen började med den slaffsiga men ska så smått börja övergå mot den mest fåfängda sidan nu ikväll. Restaurang e på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback