Det var något av det finaste någon någonsin har sagt till mig.

Då kör vi people, nu ska jag jobba 12 dagar i streck. Känner att det inte är så mycket att böla över då jag ändå inte kan göra något åt det och istället får hoppas att det känns bra när lönen kommer. OCH vet ni vad? Det verkar ordna sig, det verkar verkligen som det gör det! Ska göra lite omprioriteringar och sen får vi se. Jag brukar vilja tänka långt i förväg för att ha koll på saker och ting men allt eftersom åren har gått har jag börjat inse att det knappt är lönt eftersom det aldrig blir som man har tänkt sig. Så det har jag mer eller mindre slutat med. En månad framåt är okej men inte mer. Men när det gäller något så speciellt som sin utbildning då tvingas man att tänka framåt så det ska jag göra nu. Jag kan säga att när jag blev reserv 443 på den utbildningen jag helst av allt vill gå, då kändes det tufft och när mina två andra reservplaner inte heller höll, då kändes det också tufft. Men som sagt, lite omprioriteringar och gå ett år på en annan utbildning och sen får vi se. Man vet inte vad som händer om ett år, då tar jag det då. Tackar dem på studera för deras snabba svar!


Helgen kan sammanfattas som..så..så jävla bra! I lördags bestämde jag mig för att inte vara med på tävlingen, då underlaget antagligen inte var det bästa efter allt regn som kom i fredags så jag tog en lång härlig galopprunda istället, härligt. Sen åkte jag och Pernilla och mötte upp Veronica för att titta på EM i Western. Alltså det är verkligen så himla annorlunda från hoppning och dressyr, som en helt annan värld. Bara att hästarna får vara i vilken storlek som helst, man får rida ponny fast man är över 18, är ju hur bra som helst för oss som inte är så stora. Tiden rusade iväg så sen blev det lite bråttom när jag skulle göra mig iordning. Men bara för att jag vill stressa extra mycket så slappade jag fett när jag och Camilla åt mat. Jepp, så det blev sjukt stirrigt sen. I vilket fall så hade jag en jättebra kväll och träffade många nya härliga människor! Tack så mycket alla som förgyllde min kväll och tack Sarah för ännu en lyckad fest.


Nu tror jag att era ögon inte orkar läsa mer så nu slutar jag för en liten stund och ska kolla upp detta med program.

Älskar er så himla mycket<3



 


Kommentarer
Postat av: pernilla

så sjukt kul i lördes, lägg upp bilderna sen, så jävla klockrena! :D <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback