En sådan där känsla som inte går att beskriva med ord.

Sitter och drömmer mig bort lite och tänker tillbaka på hur mina somrar har varit. När jag var liten var jag alltid på ridläger en vecka och det var sommarens höjdpunkt. Då var jag så lycklig när jag fick rida varje dag och tillbringa varenda sekund med hästarna. Mycket har förändrats sen dess men jag är fortfarande så lycklig när jag får vara med mina hästar. Dem senaste somrarna har jag varit utomlands och då har det varit sommarens höjdpunkter. Särskilt när jag tänker tillbaka på förra sommaren när jag och två av mina vänner var i Rhodos får jag rysningar. Åh, vilken resa! Det är en resa som jag aldrig kommer att glömma kan jag tala om. Det var helt enkelt så underbart! Den här sommaren kommer jag inte åka utomlands eller så men det gör mig ingenting för jag tänker ha en underbar sommar ändå med mina vänner, pojkvän och hästar. Och att få vara med dem jag tycker om, det är höjdpunkter för mig som inte kan klassas med någonting annat. Sen tänker jag övertala pappa att vi ska åka till Stockholm när jag är ledig. Jepp, en liten utflykt får det minsann bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback