Flickan ljög. Hon har en fasad.

Ikväll ska jag vara med Camilla och Julia. Ska bli riktigt trevligt. Undra vad vi ska hitta på för någonting. Festandet får vänta till nästa vecka då jag är ledig. Är lite sugen på restaurang, får se vad dem säger om det. Eller kanske en sväng till Lomma med pizza. Åh, det lät gott det. Vi får väl se vad som händer. Först är det Nova som gäller i alla fall.


Imorgon är det tävling med Umka. Jag e extremt nervös. Dem senaste dagarna har hon varit väldigt pigg och lägger sin energi på att vara "rädd" för lite allt möjligt. Förutom när hon lägger sin energi på att bocka, studsa och dra iväg med mig rakt ut i åkern så jag hängde som en liten vante runt hennes hals. INTE stabilt. Var helt säker på att jag skulle trilla av men som den ponnyryttare jag har varit som var livrädd att trilla av så har jag lärt mig att klamra mig fast. Puh. Kanske därför jag är nervös. Förra gången jag hopade gick det som en klocka och det kändes som om vi kunde hoppa hur högt som helst. Nu den senaste gången kände jag knappt att jag ville hoppa hälften av en meter. Men det låter väl bra? Nej inte särskilt. Men jag får försöka att fokusera på förra gången då det gick så himla bra och hoppas på lite tur också. Vi ska i alla fall ha den nya tävlings schabraket som e såå fint.




Mmmm GOTT!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback