För att jag vill ha långt hår.

Snart har halva dagen gått och för en gångs skull har jag faktiskt utnyttjat tiden till max! (hahaha Max..haha okej sämst men jag tycker det är så sjukt roligt varje gång) I alla fall så kommer jag låta som världens nörd nu men jag har hittat en Internetsida som har massa tester i matte! Wiihuu. Haha okej jag kommer antagligen att hata den sidan tillslut men just nu är den bra då jag måste få igång mitt tänkande till hösten. Just nu är jag inne i matte B och ekvationer är rätt kul, shit jag skrev inte det där precis? Och jag är faktiskt bättre på att hitta uttryck och på problemlösningar än vad jag trodde att jag var. Men sen har vi det där med grafer som inte riktigt är min grej alltså..men det ska det banne mig bli! Nä, nu ska jag gnugga energiknölarna lite till och sen är det slut för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback