För kärleken är evig när vi e tillsammans.

Är hos Camilla och nu ska vi picknicka i Lomma! Slänger upp några bilder som Camilla har gömt i sin data..



För att jag får så bra ideér ibland! =)


För att jag tycker om Doolies.



För att vi älskar varandra.



För att vi har gått NV och har haft MILJÖKUNSKAP. 40 % närvoro typ..


För att ja..varierande på poser? Javisst.



Jag kan tala om varför jag gör denna pose med munnen och ögonen och ibland l'ägger till ett peace tecken men fingrarna.
1. Blir den misslyckad så gör det ingenting för det e typ meningen att den inte kan bli bra. Då behöver man inte bli deprest över det.
2. Ögonen kan inte få något läskigt uttryck som kan hända ibland..
3. Man slipper "tänka" på vad man ska göra för min. Den kommer naturligt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

EN MASSA KÄRLEK

Postat av: pernilla

due störd lollo! XD <33

2009-07-20 @ 19:17:25
Postat av: Helene

Och ett peace-tecken kan ju aldrig bli fel! ;)

2009-07-21 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback