För varje dag som går blir känslorna starkare.

Var dagen igår mot mig eller vad? Skit. Ingenting funkade. Först var det massa problem på vägen till tävlingen , min runda på tävlingen var hemsk och på kvällen hände något dåligt. Suck säger jag bara. Vi i laget gick vidare, tack och lov!, men min runda var näst intill kattastroff. När vi kom in i ridhuset känner jag hur Flisa mer eller mindre "dör" under mig och vägrar att lyssna på mig. Plus att hon var "rädd" för hinder, bommar, domarbordet och publiken. Gaah, hon är ju hopphäst! Nä, det var inte roligt någonstans. Men något positivt var att dem schabraken vi blev sponsrade med var riktigt snygga! Kan visa en bild någon gång.


Idag började morgonen med att jag tappar mitt puder i golvet så det smulas sönder i tusen bitar, jahapp 400 kronor åt skogen. Dagen började inte bra men jag hoppas att det vänder, det är ju trots allt fredag. Och ja, jag har jobbehelg denna helgen, but still Fredag idag.


Tack Sarah för allt, du är underbar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback