Håll tummen för mig ikväll!!

Fy vilken hemsk mardröm jag hade i natt! Usch, hatar att drömma mardrömmar. Särskilt när dem känns så där riktigt verkliga och man vaknar upp skakande och med gråten i halsen. Ajja, det var ju tack och lov bara en dröm!


Igår red jag ut Flisa med Alpha som handhäst, höll henne med en longeringslina i grimman. Haha alla tycker jag är helt galen som gjorde det men det gick faktiskt riktigt bra! Okej att det kanske inte var det lättaste när Alpha blev rädd för brevlådor, hundar och när en bil skulle köra förbi blev det en aning trångt på vägen men det gick ju i alla fall. Dem var så duktiga! Efter att ha gått så nära tryckt intill Flisa så tyckte Alpha efter ett tag att hon var tuff och försökte tränga sig före Flisa men det fick hon icke! Tror att Alpha blev en aning trött av turen då hon hängde lite med huvudet på vägen hem. Aw, min snutta!


Förresten så var jag med om något mycket märkligt igår. Jag skulle ju ha ett par springshorts tänkte jag, så jag gick in på Stadium och letade...och letade..Nehe, fanns inga? Jag gick fram till en i personalen och frågade. Nähe då har dem inte shorts till tjejer! QUE?! Vill dem att jag ska dö av värmeslag när jag springer eller? Dem upplyste mig då om att tjejer som vill ha shorts får handla det på herravdelningen. Jahapp..tror ni det fanns något som skulle kunnas tänka passa mig? Nope, fanns bara stora storlekar så jag gav upp. Får väl titta på barnavdelningen för pojkar nästa gång då..suck säger jag bara. Inga shorts till tjejer är nog något av det skummaste jag har hört.



Flisa och Alpha i sina flughuvor.

Kommentarer
Postat av: pernilla

idag har jag varit o hälsat på din häst med min systemkamera :)) vill du ha bilderna?? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback