Här ska jobbas in flextid!

Jag fattar inte, jag gör verkligen inte det. Jag äter bra, jag sover bra och jag mår bra men ändå så funkar inte ridningen. Jag gör tvärtemot vad jag ska och jag är medveten om det. Men varför gör min kropp så då? Åh, jag vet inte.


Berättade för min pappa att jag ska åka till Köpenhamn imorgon. Då säger han "Bra, då kan du handla till mig". "Okej" tänkte jag, ge mig en lång spritlista så kan jag köpa lite extra till mig själv och så frågade jag vad han ska ha för någonting. Då svarade han "Leverpastej i konservburk. Köp fem. Eller nej, förresten köp 10 burkar tack!" Ursäkta?! Jag åker till Köpenhamn och ska ta med mig 10 konservburkar med leverpastej tillbaka? Tullen kommer garanterat tro att jag är störd eller att det är knark..Och nej, min familj är inte normal.
 
På tal om leverpastej så kommer jag ihåg för några år sedan när jag fick reda på att det var lever man åt. Fy, sjutton vad äckligt det lät! Sen dess har jag inte ätit en ända macka med det på. Fast det luktar gott med inlagd gurka på.



Kommentarer
Postat av: Ida Ståhl

haha, ni är lika knäppa allihopa i din familj och du är inget undantag! :P

Ska du hoppa nästa tisdag?

Kram

Postat av: Lollo

Haha tack så mycket Ida =P NOT! Jepp, det ska jag men denna gången ska jag ha Flisa! Ska du?

Kram

2009-07-10 @ 09:39:24
URL: http://loouuiisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback