Högklackat är så snyggt.

Jag känner mig själv rätt. Jag gjorde två saker från förra inlägget. Sydde in ett par byxor och satte i hårinpackning innan jag gick och la mig. Byxorna blev nästintill perfekta! En liten reducering så blir dem perfekta. Perfa, då sparade man minst 1000 spänn där. Fast jag måste ha ett par till jeans ändå men ändå. Behöver inte köpa två par nya i alla fall. Dock är jag en aning chokad att jag klarade att sy in dem utan att mäta eller någonting, palla det, hehe. Fast i ju för sig har jag och Amelie en syjunta på fester så varför skulle jag inte kunna sy i nyktert tillstånd? Bra fråga det, eller hur?


Om vädret håller i sig och mitt huvud slutar att dunka så ska jag och Camilla ta ett kvällsdopp eller ett nattdopp, eller båda, ikväll/i natt. Det kommer vara svinkallt men ibland måste man göra sådana saker bara för att. Dessutom tycker jag om att träffa min vän och göra galna saker. Bra kombination det där. Nu ska jag käka ipren.




För kärleken är stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback