Hold on to what we've got.

Idag ska jag passa på att göra sånt jag borde gjort för länge sedan men som jag aldrig gör.

Jag ska:


- Packa upp mina kassar med saker
- Tvätta mina kläder så jag kan ha något att ha på mig, verkar väl som en bra idé?

- Hårinpacka håret, då blir min frisör glad
- Omprioritera valen i min ansökan

- Bättra på mitt CV

- Skriva klart berättelsen till FK

- Tvätta och dammsuga bilen, den börjar se ut som mitt rum..

- Sy in två av mina jeans så jag kan börja använda dem igen


Sen ska jag ut och springa också hade jag tänkt. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att göra..hmm..max två saker på denna listan. Men två är bättre än inget i alla fall! Och om jag orkar så ska jag göra en smarrig chokladkaka, mums! Eller förresten..kanske blir sockerkaka smet istället. Tåls att tänka på. Jepp, sockerberoendet är på HÖG nivå.              


Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som en vettig dag mannen!

LOVE LOVE LOVE

Postat av: Ida Ståhl

Nädu, sockerkakesmet ska vi äta tillsammans och kolla på OTH, snart!! Säg en dag när du kan :)

2009-07-21 @ 14:11:04
URL: http://idastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback