Idag kom jag på hur man satte på vindrutetorkaren med låg frekvens.

Det regnar ute och idag är det faktiskt helt okej att det regnar, det kan gärna få regna mera. (Okej, jag kommer ångra att jag skrev detta när jag är ute och rider ikväll och det antagligen kommer pissregna på mig) Ibland känns det helt okej att det regnar, förutom när man har gjort sig extra fin och allting förstörs pga regnet eller när man har planerat någon utomhus aktivitet där man är beroende av vädret eller när man tävlar och det blir blöttt och halt på banan eller när det regnar och är kallt så man fryser ihjäl eller när det regnar och blåser så man blir arg. Förutom dessa anledningar så är det helt okej att det regnar då och då, hehe. Tänk på klimatet och djuren mina vänner!

Jag e så shoppningssugen. Det verkligen sticker i mina fingrar att jag vill handla kläder. Ska en sväng till Nova med Camilla imorgon så får se om jag hittar något trevligt då. Hade behövt lite allt möjligt känner jag. Min garderob börjar bli tråkig. Förresten så håller mitt hår på att bli normal långt igen, weiii. Jag gjorde denna upptäckt idag när det var plaskvått efter duschen. Yees! 15 cm till sen e jag snygg igen. Haha, ja snyggheten sitter i håret! I alla fall blev jag ännu mer motiverad till att ta mina hårpiller och sköta mitt hår så jag ska leta upp lite recept på hårinpackningar. Tror dock inte på öl eller äggulor så det får bli någon fruktmojja. Fast då kanske jag äter upp den...skulle aldrig få för mig att äta/dricka öl eller råa äggulor. Jepp, jag är ett matvrak men jag ska låta mitt hår få fruktmojjan. Jepp jag e inte normal.



Grattis Jullan! =) Hoppas du får en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack!



Åh, vad gott det såg ut med frukt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback