Jag är rädd om mitt hjärta.

Jag fattar ingenting. Förra natten sov jag fem timmar och denna natten sov jag sex timmar och ändå känner jag mig helt utvilat och är helt pigg. Helt konstigt. Brukar må bäst när jag har sovit åtta timmar men kanske räcker det med så få? Det är ju riktigt bra, då får ju dygnet "fler timmar". Lysande, hade jag verkligen behövt.



Det fanns en gång en flicka som alltid var glad och positiv

Den tjejen hade allt man kunde drömma om

Hon hade många vänner, en häst och en pojkvän

Men vad man inte såg var hur hon egentligen mådde

Ingen visste, hennes fasad var starkast och hon dolde det hon inte ville visa

Idag har flickan några nära vänner, hästar och en pojkvän

Skillnaden är att hon inte döljer det inre med en fasad

Hon visar vad hon känner


Kommentarer
Postat av: Camilla

<3 !!!!

Postat av: pernilla

finns<33

2009-08-02 @ 14:34:45
URL: http://vvibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback