Jag glömde att ta mitt hårpiller imorse!!

Imorgon ska jag låna ut min bil. Jag nästan skäms över hur den ser ut inuti så jag känner att jag får nog dammsuga den lite. Eller nej det ska vara virke i den sen så då kommer den väl att vara smutsig efter det? Antar det i alla fall. Inte lönt att rengöra den då ju. Haha jag älskar när jag kommer på sådana här "undanflykter" som låter så himla bra. Då har man liksom inte dåligt samvete över att man inte har gjort det man ska för man har kommit på en riktigt bra anledning, enligt mig själv, om varför man inte ska göra det. Precis samma sak brukar hända när jag egentligen SKA cykla till stallet. Då kanske det börjar regna eller så har jag bråttom hem för att äta eller något annat liknande och då kan man ju bara inte cykla.



Varför är GOTTONYTTIGT?!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Postat av: Sarah

Sådana anledningar är bäst!!! :D

2009-07-23 @ 18:24:55
URL: http://justmuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback