Jag har ett liv och vill leva det nu.

Om ni tittar på bilden nedan ska jag förklara. Bok 1: Fysik A, bok 2: Inridning av unghäst, bok 3: Fysik B, bok 4: Matematik från A till E, bok 5: Försvara dig, kvinna! En blandning som pappa har inhandlat till mig. Okej, fysik böckerna och matte boken, det förstår jag. Men det andra? Han tycker verkligen inte om hästar och att köpa Alpha var något av det mest krokade jag gjort enligt honom, enligt mig något av det bästa jag har gjort. Så jag börjar misstänka att han köpte boken för att jag ska inse att det inte kommer fungera att plugga och ha häst. Men där tror han så feeeel! Han har nog inte fattat att det är mig, stålkvinnan vi pratar om. Jag ska minsann visa honom! Och boken "Försvara dig, kvinna!" Jaha? Har han inte insett att jag kan slåss eller? Verkar inte så..



Kommentarer
Postat av: Helene

Får jag låna boken "Försvara dig kvinna" när du har läst ut den? Snälla.

2009-07-21 @ 21:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback