Jag joggar inte. Jag springer.

Då har jag äntligen bestämt mig för att det blir en nykter kväll ikväll. Pallar inte att vara beroende av andra som måste skjutsa mig hit och dit. Blev så mycket kludd. Och vad gör det att vara nykter? Dansa..det gör jag icke men jag kan vara social för det! =) Och vet du vad? Jag har till och med bestämt mig för vad jag ska ha på mig! Kors i taket. Det blir en svart hög kjol, rött linne och mina guldskor, som jag för övrigt hade glömt att jag hade. Jepp, så får det bli!

Igår kväll cyklade jag och Hanna ut till Alpha, JA cyklade! Haha. 1,6 mil sammanlagt. Så duktiga vi var! Sen kände jag mig rätt pigg när jag kom hem så jag tänkte "Äe, va fan jag provar att springa lite". Tog på mig joggingskorna och tog med Snuffe på en liten tur. Först knackade benet till men efter det så gick det hur bra som helst! Weiiiiiiiiiiiii. YES, shit vad glad jag var. Hoppas det håller i sig så jag kan springa så som jag gjorde innan. Jag längtar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback