Jag måste lära mig att jag inte kan styra över allt som händer.

Helgen har varit helt okej. Det var trevligt med reunionen. Men nu ser jag fram emot en fullspäckad vecka med massa kul!


Måndag- Jag ska pepptalka Umka för hoppningen imorgon, hihi. Sen ska jag träna Flisa, blir nog en lång härlig galopp i rasande fart. En longeringstur med Alpha..eller nej ännu bättre jag tar med Alpha som handhäst! Det kan nog bli intressant det. Sen ska jag faktiskt försöka att springa en runda ikväll igen. Jepp så får det bli.


Tisdag- Hoppträning med Umka på LCR, SPÄNNANDE!!


Onsdag- Träna och sen ska jag ha myskväll.


Torsdag- Blir nog en runda till Kopenhagen med R.


Fredag- Träna och vara med en vän.


Lördag- Hopptävling och sen är det FERRE hos Muchi! Åh, jag längtar så jag dööööör. Ska bli så himla kul!


Söndag- Bakis, ska inte röra mig en meter..



Låter väl som en härlig vecka? Jag tycker det ser skitbra ut!


Grattis till Pernilla och Ullis som har konfirmerat sig!<3


Kommentarer
Postat av: pernilla

okej, hur dags måste jag gå upp på lördag?? ;) tackartackar, synd att du inte kom:( På onsdag, e de dressyrträning på flyinge då? kan jag hänga med? :) <33

Postat av: Lollo

Haha jag ska kolla upp det;) Och ja, det var synd:( Hahaha dressyr?? E du galen?! Det har jag lagt ner nu..

2009-07-06 @ 16:34:21
URL: http://loouuiisee.blogg.se/
Postat av: Ullis

tack så mycket :)<3 säger som pernilla, synd att du inte kom :(

2009-07-06 @ 23:27:21
Postat av: Anonym

du är så ur gullig när du skriver över allt, ses snart för jag saknar både dig & saris? :)

2009-07-11 @ 17:04:09
URL: http://echolundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback