Jag vill ha dem ridbyxorna.

Igår prövade jag Alphas nya benskydd och ett träns på henne. Hon var så duktig! Hon tyckte dock att det var lite konstigt med bett i munnen men det vänjer hon sig snart vid. Och vet ni vad detta betyder? Jo, att snart ska vi börja löshoppa henne. Wiee! Åh, det ska bli så kul.

Idag ska jag på myskväll med Caroline, Katja och Josefina. I ett svagt ögonblick lovade jag att baka en kladdkaka och ta med. Okej, jag ska försöka att inte bränna den och jag ska försöka att inte äta upp den. Haha, det kan nog bli svårt detta.

Annars så känner jag att denna vecka är helt fullproppad med massa saker. Men det ska bli kul! Eventuellt blir det till och med tävling på lördag innan jobb med Umka. Jepp, det gäller att utnyttja tiden till max. Ska bara se om jag kan låna ett släp  medan det andra e på lagning.




Alpha var måttligt road över att bli fotad. Men visst är hon fin i träns och benskydd?


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaw=) så fin hon är =)

2009-07-27 @ 19:54:10
Postat av: Hanna

naaaw=) så fin hon är =)<3

2009-07-27 @ 19:55:03
Postat av: Hanna

Naaaaw så sööt hon är=)<3

2009-07-27 @ 19:56:08
Postat av: pernilla

sötis alpha! :D första gången hon ska löshoppas, eller iaf andra så vill jag följa med, om jag får? (A) <33

Postat av: Anonym

Är det Danne jag ser i bakgrunden? Så nu har han träffat Alpha i alla fall? :) /H

2009-07-29 @ 22:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback