Jag vill ha torsdag kväll nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Det kom in en patient som luktade så gott så jag dog! Det var en tjej. Hon luktade SOLSEMESTER på hööög nivå och hon var sådär fint gyllenbrun. Tänk om mina föräldrar hade varit sådär svinrika och kunde sätta mig och några vänner på ett flyg till Rhodos. Då hade vi gett oss av imorgon kan jag tala om. Åh, vad underbart det hade vairt. Jaja, drömma kan man ju alltid göra...ååhh...lite skumparty on the beach..massa sköna människor...bara kunna ta det lugnt om dagarna och festa loss på nätterna..inga måsten utan bara göra det som faller en in....åååh... nej Louise back to work nu! Och till verkligenheten. Men något måste göras. Jag blir galen annars. Utgång snarast! Förfest hos mig. Ja, så får det bli! Pepp, pepp, peeepp! Hihi.



Jepp, såhär fåfängd är jag nästan varje morogn. Och med denna bild inser jag själv att det inte är konstigt att jag alltid har ett vakande öga över min sminkväska..skrämmande tanke att börja räkna på hur mycket allt kostar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback