Korv med bröd är sjukt underskattat.

Vilken dag igår alltså, shit. Morgonen började med att jag hade näsblod och blödde ner hela sängen, hur ofta har jag näsblod liksom?! Aldrig. Men igår, då hade jag. Fläckarna gick inte bort trots mina envisa försök. Fick stressa som sjutton för att hinna växla pengar vilket resulterade till att jag glömde plattången i sladduttaget. Blev så jäkla arg på mig själv, det får man fan inte glömma! Sen tog vi tåget till Köpenhamn och bestämde oss för att gå av på Norreport. Jaha då gick dörrjäveln inte upp fast jag vi tryckte helt rätt. Jaha, fick åka en station längre och fick åka tillbaka till Köpenhamn. När vi skulle beställa hamburgare från donken, då fattade dem inte vad "utan gurka" betyder, varken på svenska eller engelska och att vatten/water inte betyder coca cola. Idiotas! Ajja, väl på zoo var det trevligt =) Efter zoo blev vi hungriga och bestämde oss för att äta på BK (Jaa, det var tjockt och gott!). Då hade dem tydligen inte vanligt vatten utan bubblor, så jag beställde ingen dricka. R beställde vatten med bubblor och en xxl hamburgare (kom inte ihåg vad den hette). Han fick vatten UTAN bubblor och en wopper istället för hamburgaren han skulle ha. Suck, säger jag bara suck. Sen sov jag från klockan 6, vakande en halvtimme vid halv 8, sov till klockan 12, vaknade och var hungrig. Åt nudlar, somnade halv 1 och gick upp halv 9. Haha jag har sovit för en vecka framåt!


Idag känner jag redan hur stirrigt allt kommer bli imorgon så känner att det är dags att börja planera morgondagen. Först tävling, sen titta på western, sen förfest? Och sen fest!! Weii. Hur jag ska hinna allting, hur vi ska ta oss dit och hem, vilka som ska med, det återstår och se. Hade ju varit en föööördel om folket kan säga till snarast möjligaste TACK!


Nä, nu ska jag äta fredags frukost, jobbet bjuder alltid på frukost på fredagar, sjukt soft och framförallt gott!


Jag vill ha en Capybara som ett husdjur på min gård när jag blir stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback