Kroppen tar stryk.

Onsdag innebär att det är tre dagar kvar tills helgen. Tre dagar, egentligen är det inte så mycket men det känns som en halv evighet. Men på lördag DÅ ska jag ta sovmorgon, så fet sovmorgon. Nådde den som väcker mig säger jag bara!


Igår fick jag en sådan flashback när jag såg en av mina gamla elever från ridskolan. Jag har inte saknat att vara instruktör så mycket men det gjorde jag igår. Riktigt mycket. Inte alla problem och så som fanns men att undervisa  barnen. Få se deras leende spridas i hela ansiktet när dem klarade något dem inte trodde på själva men jag lyckades övertala dem att göra det, det är en underbar känsla. Och se hur dem utvecklas framåt. Ja, igår saknade jag det riktigt mycket. Kanske alltid har saknat det egentligen men vägrat låta mig själv göra det. Ja, så är det nog. Funderar på att säga till att jag gärna tar några lektioner i höst. Ja, det ska jag göra!





Jag saknar några av mina vänner så otroligt mycket så att det gör ont.




För att vi är BÄST på HÄST och FÄ(E)ST!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Saknar dig Mucho! träffas innan jag åker?

Postat av: pernilla

klart du ska ta lektioner igen! :O mina lektioner ;) <33

2009-07-28 @ 19:31:57
URL: http://vvibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback