Lila lavendel.

Då har det hänt...Jag har börjat rida igen! Weiiii. Okej, jag har ju alltid ridit men nu har jag verkligen börjat att RIDA igen. Yes, gött. Now I'm BACK to stay! Hade programridning med laget häromdagen, puh jag kom med i laget, och tränaren tyckte att det såg väldigt bra ut i traven och hade inte mycket att påpeka om. Det hon påpekade visste jag redan om så det kändes bra. Sen hopptränade jag Umka precis och det gick så jäkla bra! Har börjat hoppa på ponnyhack nu, funkar utmärkt! Det roliga var att i lördags på tävlingen tänkte jag  "Hur sjutton kan man rida med hack? Man har ju noll koll och kan knappt svänga". Men det visade sig att det funkar riktigt bra på Umka så nu är det hoppträning för Bertil på tisdag som gäller. Och jepp, jag dog av värme..men tror ni det e slut för det? Oooo nej, nu ska jag till Flyinge och träna Flisa i dressyr för Catta. No time to lose vänner!

Hade en mysig dag på stan med Emma idag =) Verkligen jättetrevligt! Mina inköp blev ett rött nagellack (bara för det e så fint!) och ett par alldeles för dyra sandaler..men jag har liksom inga "riktiga" sandaler så vad skulle jag göra? Jag föll för dem..haha. Från Bianco. Okej, ännu ett mycket flippat inlägg..but vänner
 LOVE IS IN THE AIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIR!



Kommentarer
Postat av: pernilla

dressyrträningen var skiiitbra lollo! bilderna blev asabra:)) du ska få alla, nån gång :P <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback